FANDOM

Frakcja występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

Opis Edytuj

Renegaci
Images (68).jpg

Herb Renegatów

Założyciel
  • Nieznany
Siedziba
Wrogowie
  • Wszystkie frakcje poza Bandytami
Przyjaciele

Frakcja ta jest odłamem bandytów, którzy chcieli zachować niezależność. Mimo to Bandyci do Renegatów odnoszą się neutralnie. Renegaci działają w zasadzie tylko w dwóch miejscach - na Bagnach oraz w kopalni w Czerwonym Lesie.

Kilku Renegatów spotkamy także w Limańsku, gdzie w zamian za apteczkę mogą oni udzielić informacji na temat pułapki zastawionej w mieście. Ich największymi przeciwnikami jest frakcja Czyste Niebo.

Ubiór Renegatów może mylić z bandytami, są to standardowe czarne kurtki oraz długie brązowe płaszcze - frakcja ta nie posiada swoich kombinezonów. Nie posiadają oni także nowoczesnych broni. Są słabsi, mają gorszą taktykę i mniejszy teren nad którym panują.Używają głównie pistoletów typu PMm lub Fort-12, obrzynów oraz strzelb TOZ, a także karabinów myśliwskich. Niekiedy dysponują również pistoletami maszynowymi Viper 5 oraz karabinkami szturmowymi AKM-74U albo AK-74.

Ich główna baza mieści się na Placu Maszynowym na Bagnach i jest ona głównym celem oddziałów szturmowych Czystego Nieba. Tylko nieliczni spośród Renegatów są wykwalifikowanymi żołnierzami, dlatego też nie stanowią oni zbyt dużego zagrożenia dla dużo liczniejszych frakcji z głębi Zony.

Istnieje możliwość całkowitego wyparcia tej frakcji z Zony. Należy kontynuować zajmowanie poszczególnych obozów zajętych przez Renegatów, wraz z frakcją Czyste Niebo.

UzbrojenieEdytuj

  • PPm
  • Fort-12
  • Strzelba TOZ
  • Karabin Myśliwski
  • AKM-74U
  • Chaser 13
  • Viper 5
  • Ak-74

KombinezonyEdytuj

  • Skórzana kurtka
  • Kurtka bandyty
  • Płaszcz skórzany

Stosunki z innymi frakcjamiEdytuj

Renegaci są wrogo nastawieni do każdej frakcji oprócz bandytów. Jeśli gracz przyłączy się do bandytów, renegaci będą do niego neutralnie nastawieni.

Główne Frakcje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki