FANDOM

Jest to lokacja występująca na Bagnach w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Opis Edytuj

Ruin Wioski znajdują się w północno-zachodniej części Bagien i składają się głównie z podniszczonych lub niedobudowanych betonowych konstrukcji, kilku drewnianych budynków oraz małej stróżówki. Całość jest słabo ogrodzona, od północy, południa i zachodu otaczają ją radioaktywne, podmokłe tereny oraz pola wysokiej trzciny bagiennej.

Jest to dobra lokacja wypadowa w kierunku północno-zachodnim, w celu odnajdowania artefaktów, zbierania łupów czy zajmowania drugorzędnych miejsc na obrzeżach bagien. Ruiny Wioski znajdują się przy drodze prowadzącej wprost do Placu Maszynowego i dalej do Północnego Gospodarstwa.

Historia Edytuj

Przed katastrofą w Elektrowni Atomowej w Czarnobylu w 1986 roku, w miejscu tym stała mała wioska złożona z kilku domów oraz drewnianych chatek, zajmowana była przez lokalną ludność, która utrzymywała się głównie z rolnictwa, które ówcześnie na tych terenach było powszechne. Po ewakuacji miejsce to stało opuszczone i nie miało żadnego zastosowania, podobnie zresztą jak cały teren obecnych bagien.

Po powstaniu Zony w roku 2006 całe Bagna przez lata pozostawały niedostępne. Jedyną frakcją, która wtedy pojawiła się na nich było Czyste Niebo. Tak było do roku 2012, kiedy nastąpiła Wielka Emisja. Od tamtej pory Ruiny Wioski zostały zajęte przez grupę Renegatów, którzy próbowali przejąć kontrolę nad Bagnami. [1]

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

W drugiej części serii główny bohater ma za zadanie pomóc frakcji Czyste Niebo wziąć pod kontrolę cały teren Wielkich Bagien. W tym celu musi on zająć Ruiny Wioski jako jedno z kluczowych miejsc do osiągnięcia tego celu. Ruiny są bronione przez grupę około dziesięciu Renegatów. Po jej przejęciu i utrzymaniu można stąd wysyłać oddziały w kierunku obrzeży Zony lub bezpośrednio do Placu Maszynowego, który leży kilkaset metrów w prostej linii od Wioski

Co ciekawe, w pobliżu Ruin Wioski praktycznie nie ma mutantów, w tym tych najbardziej charakterystycznych dla Bagien jak Dziki czy Mięsacze. Są za to pomniejsze, nie zajmowane przez nikogo obozowiska, kilka anomalii na północy oraz artefakt. Po przejęciu kontroli nad Bagnami lokacja ta nie pełni już żadnej ważnej roli.[2]

Zadania Edytuj

  • Przejmij Obiekt
  • Utrzymaj Obiekt
  • Obrona Obiektu

Przedmioty Edytuj

W Ruinach Wioski można znaleźć niewielką ilość przedmiotów w postaci amunicji, uzbrojenia, zapasów medycznych oraz prowiantu. Niewiele więcej niż to co mają przy sobie Tenegaci, którzy zajmują to miejsce.

Broń i Amunicja Edytuj

  • Pistolet PMm Makarov
  • Strzelba TOZ-34
  • Amunicja - 9x18mm PBP, 9x18mm FMJ, 12x70 śrutowe, 12x76 kulkowe, 12x76 strzałkowe.

Środku Medyczne Edytuj

  • Bandaże

Żywność Edytuj

  • Konserwy

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Bagna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki