FANDOM

Schowek Żwawego to miejsce w Kordonie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Schowek Żwawego
Schowek Zwawego

Lokomotywa, pod którą znajduje się schowek Żwawego

Gra
Lokalizacja
Frakcje
Postacie
Mutanty
Anomalie
Artefakty
Źródło

HistoriaEdytuj

Schowek ten został utworzony przez Żwawego kiedy przemierzał on Kordon, podczas realizacji jednego ze zleceń od Sidorowicza. Niedługo później stalker został pojmany przez Bandytów. Zdążył on jednak ukryć swoje łupy, a ukrył je pod starą, zniszczoną lokomotywą we wschodniej części Kordonu. Stalker ten nie korzystał już więcej z tego schowka, gdyż namiary na niego oddał Naznaczonemu, w zamian za uratowanie życia.

OpisEdytuj

Jest to schowek pod zniszczoną lokomotywą, wątek schowka pojawia się kiedy Naznaczony wkracza do Stacji Pojazdów w Kordonie, przy okazji ratując Żwawego, od którego musi odebrać pendrive z danymi dla Sidorowicza. Po tym wyczynie, stalker w ramach wdzięczności daje protagoniście namiary na swój schowek. Po splądrowaniu schowka przez bohatera miejsce to nie pełni już żadnej istotnej roli.

Warto zauważyć, że schowek znajduje się w bardzo niebezpiecznym miejscu, gdzie grasują dziki, zombie, a nawet Pijawka. dodatkowo wokół lokomotywy rozmieszczone są niebezpieczne anomalie grawitacyjne jak Trampolina lub Karuzela, dlatego warto się dobrze wyposaży przed wyprawieniem się po łupy Żwawego.

MiejscaEdytuj

Lokomotywa znajduje się tuż przy płocie z drutu kolczastego we wschodniej części Kordonu, po jego północnej stronie. Można przeskoczyć przez płot od strony południowej. Sam schowek umiejscowiony jest pod lokomotywą, dotrzeć do niego można zaglądając w lukę pomiędzy kołami pojazdu.

MutantyEdytuj

AnomalieEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

Artefakty Edytuj

Broń Edytuj

Amunicja Edytuj

Medyczne Edytuj

CiekawostkiEdytuj

  • Schowek można znaleźć nawet bez informacji od Żwawego, jego zawartość pozostaje niezmienna.

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki