FANDOM

„Ci debile nie potrafią nawet człowieka porządnie przeszukać. (...) ”

Schowek Żwawego to miejsce w Kordonie, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

Schowek ten został utworzony przez Żwawego kiedy przemierzał on Kordon, podczas realizacji jednego ze zleceń od Sidorowicza. Niedługo później stalker został pojmany przez Bandytów. Zdążył on jednak ukryć swoje łupy, a ukrył je pod starą, zniszczoną lokomotywą we wschodniej części Kordonu. Stalker ten nie korzystał już więcej z tego schowka, gdyż namiary na niego oddał Naznaczonemu, w zamian za uratowanie życia.

OpisEdytuj

Warto zauważyć, że schowek znajduje się w bardzo niebezpiecznym miejscu, gdzie grasują mutanty. Dodatkowo wokół lokomotywy rozmieszczone są niebezpieczne anomalie grawitacyjne jak Trampolina, dlatego warto się dobrze wyposaży przed wyprawieniem się po łupy Żwawego.

SoC Cień CzarnobylaEdytuj

Jest to schowek pod zniszczoną lokomotywą, wątek schowka pojawia się kiedy Naznaczony wkracza do Stacji Pojazdów w Kordonie, przy okazji ratując Żwawego, od którego musi odebrać pendrive z danymi dla Sidorowicza. Po tym wyczynie, stalker w ramach wdzięczności daje protagoniście namiary na swój schowek. Po splądrowaniu schowka przez bohatera miejsce to nie pełni już żadnej istotnej roli.

Schowek SoC SchowkiEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

CNM Czyste NieboEdytuj

W drugiej części serii obiekt ten nie jest przedmiotem żadnego zadania, jednak można w nim znaleźć kilka cennych rzeczy. Nie wiadomo kto je tam umieścił, najprawdopodobniej był to jeden z Samotników, gdyż często tworzyli oni schowki, a informacje o nich zapisywali w swoich PDA

Powiązane zadaniaEdytuj

PrzedmiotyEdytuj

  • Schowek można znaleźć nawet bez informacji od Żwawego, jego zawartość pozostaje niezmienna.
  • Obok lokomotywy, w anomalnym polu, znajduje się kryjówka z bandytą . Być może został pozostawiony przez innego bandytę, który wyruszył na poszukiwanie kryjówki.
  • Żwawy ukrył swoje łupy stosunkowo daleko od miejsca, gdzie był przetrzymywany. Mógł zostać złapany wcześniej, lub ścigany przez Bandytów przez pewien czas.