FANDOM

Sidorowicz.jpg

Sidorowicz

Sidorowicz - handlarz pojawiający się w grach S.T.A.L.K.E.R Cień Czarnobyla, oraz Czyste Niebo.

HistoriaEdytuj

Jego żyłka do interesów przejawiała się już w czasach dzieciństwa. W szkole podstawowej, sprzedawał swoim rówieśnikom gumę do żucia, co przynosiło mu całkiem duże zyski. W szkole średniej, handlował miękkimi narkotykami. Gdy pierwszy raz usłyszał o Zonie, domyślił się, że interes w tym rejonie może przynieść mu naprawdę ogromne zyski.

OpisEdytuj

Starszy człowiek, po 50-tce. Jeden z najlepszych handlarzy w Zonie.Jeden z najstarszych stalkerów w Zonie. Swoją siedzibę ma w Kordonie przy wiosce kotów.

S.T.A.L.K.E.R Czyste NieboEdytuj

Po wyjściu z Bagien kontaktuje się z bohaterem i ostrzega go przed pobliską placówką armii i po ominięciu jej zaprasza go do siebie po czym mówi o potrzebnej mu w interesie walizki i o konflikcie stalkerów z wojskiem po dostarczeniu mu potrzebnej rzeczy opowie o Kle. Udziela nam wiele informacji i jest jednym z handlarzy w Zonie.

S.T.A.L.K.E.R Cień CzarnobylaEdytuj

Po Katastrofie trupiarki (Intro) zaprowadza nas do niego Lis. Kiedy się budzimy zapoznaje nas z Zoną. W tej części także handlujemy z Sidorowiczem. Możemy dostać od niego kilka zadań pobocznych.Jest on osobą która pomaga nam się dowiedzieć kim na prawdę jesteśmy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki