FANDOM

Powinieneś przyjrzeć się bliżej anomalii Sosnodąb. To ta ogromna rzecz pomiędzy wzgórzami powyżej anomalii gazowych. Wszyscy tak nazywają tę anomalię od kiedy pewien amator badań naukowych zidentyfikował skład kory jako korę Sosny i Dębu jednocześnie. Jeśli chcesz szukać tam artefaktów to musisz zadbać o ochronę chemiczną, zabierz też dużo amunicji, jest tam sporo ślepych psów
Anomalia Sosnodąb znajduje się w Zatonie, występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Sosnodąb to nietypowa anomalia, powstała na skutek fuzji dwóch drzew, sosny i dębu. To niecodzienne połączenie spowodowało, że drzewo przyjęło niespotykany kształt oraz bardzo się rozrosło, natomiast wokół samego drzewa pojawiły się liczne anomalie oraz artefakty.

Legenda głosi, że kiedyś pewien Stalker będący amatorem badań naukowych związanych z anomaliami, wziąwszy kawałek kory, zidentyfikował ją jako zarówno korę Sosny, jak i Dębu, co nie miało prawa mieć miejsca w normalnych warunkach.

U zbiegów wszystkich rowów znajduje się skupisko gazowych anomalii, przez które trzeba skupić się na utrzymywaniu równowagi podczas wspinaczki. Oprócz dobrego widoku i punktu snajperskiego, można tam znaleźć artefakty, które oddaliły się od macierzystych terenów.

WystępowanieEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Anomalia znajduje się we wschodniej części Zatonu, jest częścią zadania Zaginieni Towarzysze, zlecanego przez Kardana. Jednego z jego przyjaciół, Kawalarza, znaleźć można na północ od anomalii.

  • Czasami przy anomalii może pojawić się Chimera.
  • W pobliżu można znaleźć złowki Kawalarza, przyjaciela Kardana.