FANDOM

Stacja Benzynowa w Dolinie Mroku to miejsce występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo

Stacja Benzynowa
Stacja Paliw.png

Stacja Paliw w Dolinie Mroku

Gra
Lokalizacja
Frakcje
Postacie

Samotnicy.png Samotnicy:

Najemnicy.png Najemnicy:

Mutanty
Źródło

OpisEdytuj

Budynek stacji znajduje się tuż przy drodze do Bazy Wolności. Stacja dzieli się na dwupiętrowy budynek główne oraz dwa ogromne zbiorniki. Na jednym z nich jest drabina, dzięki które można wejść na szczyt zbiornika, to doskonały punkt obserwacyjny. Z miejscem tym wiąże się kilka zadań pobocznych, od czasu do czasu korzystają z niego Stalkerzy przemierzający Dolinę Mroku.

WystępowanieEdytuj

S.T.A.L.K.E.R.: Czyste NieboEdytuj

W prologu serii Szrama może przyjąć zlecenie od Gandzi w Bazie Wolności, polegające na zidentyfikowaniu dziwnych świateł, jakie kilkukrotnie widział w nocy. Po dotarciu na miejsce Najemnik spotkał mały oddział pięciu Bandytów, którzy bezskutecznie próbowali go zabić. Po zlikwidowaniu przeciwników zadanie zostało wykonane a lokacja przez pewien czas opuszczona.

S.T.A.L.K.E.R.: Cień CzarnobylaEdytuj

W pierwszej części serii Naznaczony znajduje w budynku na stacji rannego Stalkera oraz ciała jego towarzysza. Po udzieleniu pomocy bohater zostaje nagle zaatakowany przez Pijawkę, która nie widziała, że ranny Stalker przeżył lub postanowiła go nie zabijać, aby przyciągnął innych w to miejsce. Po zaoferowaniu apteczki i zabiciu mutanta Naznaczony opuszcza to miejsce i pozostaje ono niezamieszkałe.

MutantyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki