Jest to lokacja występująca na Bagnach w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Opis Edytuj

Stacja Pomp jest w gruncie rzeczy prowizoryczną platformą wiertniczą, zbudowaną głównie z drewna oraz kilku metalowych fragmentów. Jej najwyższym punktem jest wieża widokowa, pozwalająca dojrzeć tereny wokół stacji. Znajduje się ona w centrum bagien i jedną z najważniejszych strategicznie lokacji na bagnach. Z tego miejsca można przegrupować żołnierzy do praktycznie wszystkich innych lokacji, które odgrywają kluczową rolę na całym obszarze.

Prowadzą do niej trzy wejścia, ze wschodu, zachodu oraz południa, co ułatwia jej obronę, zajęcie tego miejsca wymaga skoncentrowanego uderzenia w jednym lub dwóch miejscach oraz przebicie się do środka. Dookoła stacji widoczne są wysokie pola trzciny, otacza ją również napromieniowana woda co zmusza do poruszania się po wyznaczonych ścieżkach, to kolejne utrudnienie dla przeciwników, którzy chcą zająć Stację Pomp.

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

Bohater musi pomóc swojej frakcji przejąć Stację Pomp, która jest zajęta przez Renegatów. Trudny teren oraz spore zagęszczenie sił przeciwników stanową wyzwanie, którego podjęcie jest konieczne do przejęcia kontroli nad tym regionem. Po przejęciu tej lokacji Renegaci będą podejmowali próby odbicia jej z rąk oponentów, jednak wtedy to oni będą musieli stawić czoła trudom jakie się z tym wiążą. Po przejęciu lokacja ta zostaje w rękach Czystego Nieba, aż do zakończenia walk o bagna, a także do końca samych Wojen Frakcji, które trwają na terenie całej Zony. [1][2]

Wewnątrz stacji znajduje się jedno pomieszczenie ze schowkiem oraz ustawionymi łóżkami polowymi, jest również wejście na wyższy poziom stacji, do punktu widokowego. Stacja jest połączona drewnianym przejściem z zadaszonym przedsionkiem, można do niej wejść za pomocą drewnianych pomostów zbudowanych z desek, prowadzą one wprost do ścieżek pomiędzy polami trzciny.

Zadania Edytuj

  • Zdobądź Obiekt
  • Obrona Obiektu

Schowki Edytuj

Na stacji i w jej pobliżu znajduje się schowek, który można odnaleźć, niestety na niektóre ze schowków trzeba mieć namiary, w przeciwnym wypadku nie da się ich odnaleźć. Informacje o schowkach można kupować lub znajdować w PDA poległych Stalkerów.

  • Metalowa Rura

Przedmioty Edytuj

Na stacji można znaleźć kilkanaście przydatnych przedmiotów w postaci amunicji, uzbrojenia, zapasów medycznych oraz prowiantu. Część ekwipunku jest używana przez frakcję, która w danym momencie okupuje Stację Pomp, reszta jest schowana.

Broń i amunicja Edytuj

  • Pistolet PMm Makarov
  • Pistolet Maszynowy Viper 5
  • Strzelba TOZ-34
  • Obrzyn
  • Amunicja 9x19mm PBP oraz 9x19mm FMJ
  • Amunicja 9x18mm oraz 9.18mm +P+
  • Amunicja 12x70 śrutowa, 12x76 kulowa oraz 12x76 strzałkowa

Środki Medyczne Edytuj

  • Apteczka
  • Bandaże
  • Leki antyradiacyjne

Żywność Edytuj

  • Konserwy
  • Chleb
  • Kiełbasa
  • Wódka

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Czyste_Niebo
  2. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/S.T.A.L.K.E.R.:_Czyste_Niebo