FANDOM

Miejsce położone w Zatonie, pojawiające się wyłącznie w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Historia Edytuj

Można przypuszczać, że przed katastrofą Elektrowni Atomowej, stacja radarowa pozwalała wykrywać zagrożenia atakami rakietowymi oraz lotniczymi z dużych odległości. Stacjonowała tu jednostka wojskowa Spec-Naz'u wraz z personelem pomocniczym do obsługi kluczowej aparatury. Po ewakuacji całego regionu, jednostka ta pozostała opuszczona, po powstaniu Zony zagnieździły się w niej Pijawki.

Opis Edytuj

Jest to dobrze zabudowany nadajnik radiowy z kompleksem podziemnym. Znajduje się w nim gniazdo Pijawek, z którym wiąże się jedno z kluczowych zadań dotyczących losów Skadowska. Miejsce to zdecydowanie nie jest wskazane dla Kotów, nawet najbardziej doświadczeni Stalkerzy i myśliwi będą niezwykle ostrożni przebywając tutaj. Obudzenie tego co żyje pod ziemią oznacza pewną śmierć.

Schowek SoC Schowki Edytuj

Na stacji znajdują się schowki zawierające zróżnicowany ekwipunek.

Schowek SoC Pomieszczenie z maszynami:

Schowek SoC Pod schodami: 

Schowek SoC Tunel na bagna:

  • Technicznie rzecz biorąc, pojawiają się tutaj krwiopijcy, kiedy gracz wykonuje zadanie " Zniknięcie stalkerów ". Do tego momentu lokalizacja jest pusta.
  • W rzeczywistości obiekt znajduje się w pobliżu radaru Czornobyl-2 i bardzo daleko od Prypeci .
  • Budynek ma parę apteczek pierwszej pomocy i akumulatory do Karabinu Gaussa; są w jednym z komputerów na parterze.
  • W legowisku dokładnie 9 śpiących Pijawek.
  • Na podziemnej podłodze za windą można znaleźć stalkera za kratkami, ma on w swoim ekwipunku ekwipunek losowy, ale zawsze znajdzie się artefakt Gwiazda Wieczorna.

GaleriaEdytuj