FANDOM

Miejsce położone w Zatonie, pojawiające się wyłącznie w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Opis Edytuj

Jest to dobrze zabudowany nadajnik radiowy z kompleksem podziemnym. Znajduje się w nim gniazdo Pijawek, z którym wiąże się jedno z kluczowych zadań dotyczących losów Skadowska. Miejsce to zdecydowanie nie jest wskazane dla Kotów, nawet najbardziej doświadczeni Stalkerzy i myśliwi będą niezwykle ostrożni przebywając tutaj. Obudzenie tego co żyje pod ziemią oznacza pewną śmierć.

Historia Edytuj

Można przypuszczać, że przed katastrofą Elektrowni Atomowej, stacja radarowa pozwalała wykrywać zagrożenia atakami rakietowymi oraz lotniczymi z dużych odległości. Stacjonowała tu jednostka wojskowa Spec-Naz'u wraz z personelem pomocniczym do obsługi kluczowej aparatury. Po ewakuacji całego regionu, jednostka ta pozostała opuszczona, po powstaniu Zony zagnieździły się w niej Pijawki.

Schowki Edytuj

Na stacji znajdują się schowki zawierające zróżnicowany ekwipunek.

  1. Pomieszczenie z maszynami - Ogniwa energetyczne do Karabinu Gaussa, trzy apteczki wojskowe.
  2. Pod schodami - 100 pocisków kalibru .45 ACP, 120 pocisków kalibru 9x39mm SP-5.
  3. Tunel na bagna - Antybiotyk.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki