FANDOM

Jest to opuszczony szpital znajdujący się na północny-wschód od Limańska w grze S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Opis Edytuj

Szpital cs.jpg

Szpital

Cała lokacja jest bardzo klimatyczna. Ciemne korytarze, szpitalne sale, w których przed 1986 rokiem chorzy ludzie pokładali swe nadzieje wyzdrowienia w lekarzach oraz oczywiście całkiem spora przestrzeń w scenerii ciągłej walki.

Budynek stoi opuszczony jako że po katastrofie w Czarnobylu ewakuowano wszystkich pacjentów oraz lekarzy i pozostały personel zostawiając znaczną część sprzętu oraz środków medycznych.

W lokacji tej nie występują żadne anomalie, artefakty ani mutanty. Teren ten jest w całości ogarnięty wojną frakcji. Jest to przedostatnia lokacja, którą odwiedza bohater, a zarazem jedna z najbardziej wymagających w całej fabule.

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

W tej lokacji spotkamy członków Czystego Nieba, którzy pomagają głównemu bohaterowi w dostaniu się do Elektrowni oraz członków frakcji Monolit, którzy za wszelką cenę będą chcieli zatrzymać zarówno bohatera, jak i wszystkich innych Stalkerów.

Szpital był jedną z lokacji, przez którą przechodził zarówno Striełok jak i ścigająca go frakcja Czystego Nieba na czele z Najemnikiem Szramą. Obecność Monolitu wynika z podstawowego zadania jakie przyświeca tej grupie. Po przetoczeniu się przez tę lokację wszystkich grup walki ucichły, a szpital ponownie został opuszczony, tym razem na zawsze.

Frakcje Edytuj

  • Monolit (Członkowie tej frakcji mieli za zadanie powstrzymać wszystkich zbliżających się do Centrum Zony)
  • Czyste Niebo (Frakcja za wszelką cenę próbowała zatrzymać intruza przed dotarciem do Elektrowni Atomowej)
  • Stalkerzy (Główny zainteresowany, Striełok, próbował przedrzeć się do Centrum Zony)
  • Najemnicy (to macierzysta frakcja Szramy, jednak w czasie walki był nieformalnie członkiem Czystego Nieba)

Ciekawostki Edytuj

  • Bohater nie może wrócić ponownie do tej lokacji
  • Nie występują w niej żadne mutanty, artefakty ani anomale

Więcej z Fandomu

Losowa wiki