FANDOM

Anomalia Tesla znajduje się w Jupiterze, występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Anomalia Tesla
Anomalia Tesla.png

Anomalia Tesla w pociągu w Jupiterze

Ogólna Charakterystyka
Gra
Typ anomalii
  • Elektryczna
Czynnik szkodliwy
  • Energia elektryczna
Artefakty
  • N/D
Lokalizacja
Źródło

Ogólna CharakterystykaEdytuj

Tesla działa w sposób porównywalny do anomalii Elektro, emitując potężne ładunki energetyczne, z tą różnią, że jest ona w ciągłym ruchu. Bardzo łatwo ją rozpoznać, jest to lewitująca kula czystej energii, w kolorze niebieskim, posiadająca biały rdzeń. Sposób powstania anomalii Tesla jest nieznany, można przypuszczać, że na skutek emisji ładunek energetyczny w anomalii Elektro znacznie się zwiększył, a także zmieniła się struktura budowy tej anomalii, tak że zaczęła się ona przemieszczać.

W większości przypadków anomalia Tesla zabija przy pierwszym wyrzucie energii elektrycznej w kierunku swojej ofiary. Co ciekawe, wiązki energii same odnajdują ofiarę podążając za nią. W przypadku bardzo dobrego kombinezonu i artefaktów zapewniających ochronę przed elektrycznością, można wytrzymać pierwsze uderzenie, natomiast nie da się przeżyć drugiego. Anomalia ta nie generuje żadnych artefaktów[1].

WystępowanieEdytuj

Jest to jedna z najrzadziej występujących anomalii w Zonie. Udokumentowano trzy miejsca występowania Tesli. Dwa znajdują się w Jupiterze, jedna wewnątrz niedziałającego pociągu, przemieszcza się wewnątrz ciasnych wagonów. Aby przeżyć w pociągu należy ostrożnie śledzić i przewidywać trajektorię ruchu tej anomalii i w odpowiednim momencie zejść z drogi, którą podąża. Ostatnia pojawia się w podziemiach, w Laboratorium X-8 w Prypeci.

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Lista_anomalii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki