FANDOM

Trakcja Kolejowa to miejsce na Wielkich Bagnach, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Historia Edytuj

System torów kolejowych jest rozprowadzony na całym terytorium Zony, kiedyś używany do transportu ludzi i towarów, dziś nieużywany z uwagi na fakt, że ruch uliczny i kolejowy w Zonie niemal całkowicie zamarł. Porzucone wagony pamiętają jeszcze czasy wybuchu w Elektrowni Atomowej, kiedy cały region został pospiesznie ewakuowany, pozostawiono wtedy większość sprzętu, pojazdów oraz rzeczy osobistych.

Z torami na bagnach wiąże się pewna historia. Najemnik Szrama zarabiał pieniądze min. poprzez pracę dla naukowców, których przeprowadzał przez niebezpieczne tereny, tak aby ci mogli dokonywać pomiarów i przeprowadzać badania. Było to dosyć popularne zajęcie wśród Stalkerów. Wtedy też zaskoczyła go emisja, która zabiła naukowców i obezwładniła Szramę. Jego karabin snajperski został podmuchem wiatru odrzucony daleko od miejsca incydentu, bohater może go jednak odzyskać.

Opis Edytuj

Jest to system torów kolejowych znajdujący się na północnym krańcu Wielkich Bagien. Wokół torów jest kilka anomalii grawitacyjnych oraz kilka zniszczonych, splądrowanych wagonów kolejowych. Niedaleko znajduje się również kilka schowków oraz obozowisko Renegatów w lesie. W pobliżu torów bohater możne znaleźć  Wintar BC Szramy, zagubiony przez bohatera podczas Wielkiej Emisji, która zaskoczyła go kiedy przeprowadzał grupę naukowców przez bagna.

CNM Czyste NieboEdytuj

Schowek SoC Schowki Edytuj

Nieopodal torowiska znajduje się kilka schowków, które można odnaleźć, niestety na niektóre z nich trzeba mieć namiary, w przeciwnym wypadku nie da się ich odnaleźć. Informacje o schowkach można kupować lub znajdować w PDA poległych Stalkerów.

Ciekawostki Ciekawostki Edytuj

  • Główny bohater może odzyskać w tej lokacji swój karabin, który był widoczny w intro gry. To prawdopodobnie easter egg zaimplementowany przez twórców.

GaleriaEdytuj