FANDOM

Trakcja Kolejowa to miejsce na Wielkich Bagnach, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Opis Edytuj

Trakcja Kolejowa
Trakcja1.png

Tory Kolejowe na Wielkich Bagnach

Lokalizacja
  • Wielkie Bagna
Frakcje
Przedmioty

Jest to system torów kolejowych znajdujący się na północnym krańcu Wielkich Bagien. Wokół torów jest kilka anomalii grawitacyjnych oraz kilka zniszczonych, splądrowanych wagonów kolejowych. Niedaleko znajduje się również kilak schowków oraz obozowisko Renegatów w lesie. W pobliżu torów bohater możne znaleźć Wintar BC[1] Szramy, zagubiony przez bohatera podczas Wielkiej Emisji, która zaskoczyła go kiedy przeprowadzał grupę naukowców przez bagna.

Historia Edytuj

System torów kolejowych jest rozprowadzony na całym terytorium Zony, kiedyś używany do transportu ludzi i towarów, dziś nieużywany z uwagi na fakt, że ruch uliczny i kolejowy w Zonie niemal całkowicie zamarł. Porzucone wagony pamiętają jeszcze czasy wybuchu w Elektrowni Atomowej, kiedy cały region został pospiesznie ewakuowany, pozostawiono wtedy większość sprzętu, pojazdów oraz rzeczy osobistych.

Wintar BC Szramy Edytuj

Z torami na bagnach wiąże się pewna historia. Najemnik Szrama zarabiał pieniądze min. poprzez pracę dla naukowców, których przeprowadzał przez niebezpieczne tereny, tak aby ci mogli dokonywać pomiarów i przeprowadzać badania. Było to dosyć popularne zajęcie wśród Stalkerów. Wtedy też zaskoczyła go emisja, która zabiła naukowców i obezwładniła Szramę. Jego karabin snajperski został podmuchem wiatru odrzucony daleko od miejsca incydentu, bohater może go jednak odzyskać[2].

Schowki Edytuj

  • Rura nieopodal torów. Informacje o tym schowku można znaleźć w PDA jednego z Renegatów.
  • Plecak na mokradłach. Informacje o tym schowku można kupić w Bazie Czystego Nieba.

Ciekawostki Edytuj

  • Główny bohater może odzyskać w tej lokacji swój karabin, który był widoczny w intro gry. To prawdopodobnie easter egg zaimplementowany przez twórców.

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Wintar_BC
  2. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Szrama

Więcej z Fandomu

Losowa wiki