FANDOM

Jest to anomalia występująca we wszystkich częściach trylogii S.T.A.L.K.E.R.

Opis Edytuj

Anomalia grawitacyjna. Występuje z reguły na otwartej przestrzeni, często spotykana na równinach Kordonu, ale jest powszechna w zasadzie w całej Zonie. Jest to niestabilne pole grawitacyjne o wyglądzie pulsującego "bąbla" o średnicy 2-3 metrów tuż nad ziemią. Z reguły zadaje niewielkie obrażenia, ale może też uśmiercić. Można ją wykryć detektorem anomalii[1].

Lokalizacja Edytuj

Cień Czarnobyla Edytuj

Trampolina jest powszechnie występującą anomalią, można ją znaleźć w Kordonie, na Wysypisku, niedaleko Agropromu, w okolicach Magazynów Wojskowych w Czerwonym Lesie oraz na stadionie w Prypeci. Znaczna ich ilość znajduje się również na zewnątrz Czarnobylskiej Elektrowni Jądrowej.

Czyste Niebo Edytuj

W drugiej części serii anomalia występuje praktycznie w całej Zonie, najliczniej w Kordonie, na równinach Agropromu w okolicach bazy Samotników. Pojedyncze anomalie Trampolina można napotkać także w Czerwonym Lesie, niedaleko Nibyolbrzyma i starej kopalni.

Zew Prypeci Edytuj

Anomalia występuje w Zatonie, niedaleko tartaku, a także w Janowie, głównie na równinach wokół Stacji Janów oraz Mobilnego Bunkra Ekologów. Anomalie te rozsiane są w zasadzie po wszystkich lokacjach, zmieniają swoje położenie po każdej emisji.

Artefakty Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Lista_anomalii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki