FANDOM

Lokacja występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Opis Edytuj

Tunel Tuzła
Bez nazwy-1.png

Tunel Tuzła

Lokalizacja
Przedmioty

Jest to zniszczony tunel kolejowy umieszczony w północno - zachodniej części Wielkich Bagien. Do wnętrza tunelu nie można się dostać bezpośrednio, ale jest możliwość eksploracji okolic przyczółku. Znajduje się tam niewielka jaskinia, w której możemy znaleźć detektor trzeciej generacji - "Weles" oraz artefakt Grawi.

Zobacz cały artykuł - Grawi

Okolica jest względnie bezpieczna, najbliższe mutanty znajdują się w bezpiecznej odległości. W pobliżu wejścia do jaskini są jednak groźne anomalie grawitacyjne, występuje tam również ekstremalnie wysoki poziom radiacji, dlatego trzeba bardzo ostrożnie poruszać się w tamtym miejscu.

Zobacz cały artykuł - Mutanty

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

W okolicy obozowiska Park Łodzi znajduje się ciało Stalkera zlokalizowane na północnym zachodzie. Należy je minąć i podążać dalej w tym kierunku Idąc w stronę tunelu, znajduje się tam luka w drucie kolczastym, przez którą można przejść. Należy jednak uważać na wysoki poziom radiacji oraz możemy zagrożenie ze strony Dzików oraz Mięsaczy grasującego w regionie.

Zobacz cały artykuł - Wielkie Bagna

W okolicach samego tunelu nie spotkamy żadnych przeciwników ani NPC. Według mapy dołączonej do gry znajduje się tam obóz żołnierzy jednak w nie występuje on tam w rzeczywistkości. Początku obozować będą tam Renegaci, którzy rywalizują z frakcją Czyste Niebo o kontrolę nad Wielkimi bagnami, po zajęciu tej lokacji natomiast będzie tam stacjonował niewielki oddział Czystego Nieba.

Zobacz cały artykuł - Czyste Niebo

Mutanty Edytuj

Artefakty Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Jedynym sposobem na dostanie się tam jest przejście przez ukrytą lukę w drucie kolczastym, z daleka region sprawia wrażenie niedostępnego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki