FANDOM

Tunel w Agropromie to miejsce występująca w S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla oraz S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo.

Tunel w Agropromie
Tunel w Agropromie.jpg

Obóz w tunelu

Lokalizacja
Miejsca
  • Obóz w tunelu
Frakcje
Anomalie
Artefakty
Źródło

HistoriaEdytuj

Przed katastrofą w 1986 roku tunel służył do parkowania tam wagonów, które później były wykorzystywane na rampach przeładunkowych w Fabryce, która znajduje się nieopodal, skąd wychodziły transporty towarów oraz sprzętu w głąb Ukrainy. Po katastrfoie i powstaniu Zony miejsce to zostało zajęte przez niewielką grupę Banytów, którzy urządzali stamtąd napady na posterunek Samotnikow, zjadujący się kilkanaście metrów przed wejściem do tunelu. Po likwidacji Bandtów przez Szramę, który w tamtym czasie pojawił się w Agropromie, miejsce to pozostało opuszczone, nikt więcej nie próbował go zająć[1].

OpisEdytuj

Jest to tunel kolejowy chodzący pod wzniesienie, znajdujący się południowy-zachód od przejścia do Wysypiska. Tunel charakteryzuje się dużym zagęszczeniem anomalii Trampolina , w głębi znajdują się wraki wagonów kolejowych, kiedyś używanych do transportu sprzętu oraz towarów. Na samym końcu tunelu jest niewielki obóz z dwoma ogniskami pośrodku. Lokacja ta jest okupowana początkowo przez Bandytów, później jednak zostaje opuszczona. Z miejscem tym nie wiąże się ządne zadanie główne oraz poboczne, lokacja ta nie ma żdanego znaczenia strategicznego.

MiejscaEdytuj

W tunelu znajduje się prowizoryczny obóz, z ogniskiem pośrodku, przy ścianie stoi skrzynia, która służyła do przechowywania cennych łupów. 

GraEdytuj

S.T.A.L.K.E.R. - Cień CzarnobylaEdytuj

W pierwszej części serii tunel jest pusty, znajduje się w nim kilkanaście anomalii Trampolin, dlatego też wchodzenie tam bez detektora i śrub jest skrajnie niebezpieczne. W dalszej części tunelu można znaleźć kilka artefaktów.

Anomalie Edytuj

Artefakty Edytuj

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste NieboEdytuj

W prologu serii tunel jest zajęty przez niewielki oddział Bandytów, który przypuszcza ataki na posterunek Samotników, który chcą zająć, Po wizycie Szramy w tunel było on opuszczony.

Frakcje Edytuj

PrzypisyEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki