FANDOM

Miejsca,w których dane mutanty spawnują się w określonej liczbie,i przez dany okres czasu. Mutanty te można spotkać bardzo rzadko,więc odwiedzając opisane tu miejsca nie trzeba zbytnio uważać na opisane tu stwory.

CIEŃ CZARNOBYLA

  • PIJAWKA - Młyn w Kordonie. Pijawkę w Kordonie można spotkać bardzo rzadko,i tylko do wypełnienia misji w Podziemiach Agropromu. 
  • SNORK - Wysypisko,las na wschód od Hangaru. Gdy zapytamy Sieryja ,co można spotkać na Wysypisku,opowie nam o owym lasku i poda nam jego współrzędne. Snorka w tym lesie można spotkać tylko zanim porozmawiamy z Sieryjem.
  • PSEUDOGIGANT - Pijawki w Dziczy mają kilka miejsc odrodzenia - budynek,z którego strzelali do nas najemnicy,okolice tunelu z karabinem rodowym oraz stacja kolejowa. Istnieje możliwość ,by po wykonaniu misji w X16,rzadko zamiast pijawki na owym dworcu zespawnował się jeden Pseudogigant. 
  • PSEUDOGIGANT,KONTROLER - Wioska Pijawek w Magazynach Wojskowych zawdzięcza swoją złą sławę i nazwę dzięki jej mieszkańcom - Pijawkom. Jednak rzadko,zamiast Pijawki,koło schowka z Bulldogiem 6 może się odrodzić Kontroler lub Pseudogigant. Te dwa mutanty możemy spotkać tylko po wykonaniu misji w X18.
  • KONTROLER - Jak dobrze wiemy,w laboratorium X16 pod Jantarem znajduje się samotny Kontroler,który zabił Ducha. Jednak po wykonaniu misji w owych podziemiach,Kontroler może również zespawnować się gdzieś na terenie fabryki Jantar,zazwyczaj koło suwnicy.
  • NIBYPIES PSIONICZNY - Na drodze z Baru na Wysypisko,znajduje się rów. W tym rowie Ślepe Psy i Nibypsy mają legowisko. Jednak po wyłączeniu Zwęglacza,możliwe jest,by zamiast tych dwóch psów,odrodził się jeden Nibypies Psioniczny,znany z obrzeży Czerwonego Lasu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki