FANDOM

  • Minigun M134
    5sshot3.jpg

    Stalker strzelający z M134

Jest to jedna z pierwszych dodanych do gry broni. Możemy jej używać w buildach 1097 i 1104. Później została usunięta. W Zonie nie dało by się zaopatrzyć w amunicję tak szybkostrzelną broń, ponad to mogła by ona poważnie zaburzyć balans rozgrywki.

  • FN P90
    Images (8).jpg

    P90 - niedopracowany model

Pistolet maszynowy produkcji belgijskiej. Został zastąpiony najprawdopodobniej karabinem FN F2000. Niedopracowany model tej broni z której nie można strzelać możemy oglądać w buildzie 1935.

  • TOZ-34
TOZ A.jpg

TOZ-34

Strzelba myśliwska, występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo i S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci. Ze S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla została usunięta na wczesnym etapie tworzenia. Możemy jej używać w buildach 1154,1510 i 1935.
  • Pancor Jackhammer
Jackhammer.jpg

Strzelba Jackhammer

Strzelba półautomatyczna, która została usunięta na tak wczesnym etapie produkcji, że nie możemy oglądać nawet podstawowego modelu lub tekstur. Koncepcja półautomatycznej strzelby samopowtarzalnej została wykorzystana w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci jako Eliminator.
  • HPCS-1
Browning model.png

HPCS-1

Miała to być unikalna broń, dostępna w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo. Wyglądem nie różnił się od HCPP-1, ta wersja jednak miała być zasilana amunicja innego kalibru. Po wprowadzeniu możliwości modyfikowania broni i zmieniania kalibru u techników broń usunięto.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki