FANDOM

Jest to broń pojawiająca się w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo, która należała do Najemnika Szramy.

Informacje techniczne Edytuj

Charakteryzuje się on zwiększoną stabilnością toru lotu w porównaniu do innych modeli tej broni w Zonie, ma jednak dokładnie taki sam wygląd. Broń występuje jako zwykły karabin Vintar BC i nie jest zmodyfikowana, co wydaje się być zastanawiające patrząc na zwiększone parametry karabinu. Gdy go znajdujemy jest w fatalnym stanie i z pustym magazynkiem. Koszt jego naprawy to około 9000RU.

Historia Edytuj

Najemnik Szrama upuścił karabin podczas wielkiej emisji, która nastąpiła kiedy przeprowadzał przez bagna grupę Ekologów, którzy dokonywali pomiarów na terenie Wielkich Bagien. Prawdopodobnie była to jedna z wielu ekspedycji naukowych Ekologów, którzy rutynowo korzystali z pomocy Najemników lub zwykłych Stalkerów, głównie w przypadku zwalczania mutantów oraz Bandytów. Emisja pozbawiła życia wszystkich poza Szramą. Karabin znajduje się w północnej części Wielkich Bagien.
C v v vvvvvvv

Lokalizacja karabinka Wintar BC Szramy - Mapa pochodzi z gry S.T.A.L.K.E.R Czyste Niebo

Niedomówienia Edytuj

Co ciekawe w miejscu, w którym leży karabin nie ma ciał Naukowców, których eskortował Szrama. Może to wynikać z kilku powodów; ciała mogły zostać pochłonięte przez ruchome piaski występujące na Wielkich Bagnach lub zostać rozszarpane przez lokalne mutanty i zwierzęta. Równie dobrze podmuch emisji mógł wyrzucić karabin Szramy daleko od miejsca, w którym się on znajdował. Lecz najprawdopodobniej twórcy zwyczajnie nie dopracowali tej kwestii, a karabin umieszczono na bagnach tylko w ramach ciekawostki.

Ciekawostki Edytuj

  • Vintar BC szramy nie jest zmodyfikowany, ale mimo wszystko ma zwiększony parametr Stabilności Toru Lotu.
  • Wygląda tak samo jak inne bronie tego typu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki