FANDOM

Wieża Obserwacyjna to lokacja na Wielkich Bagnach, występująca w S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo.

Opis Edytuj

Wieża Obserwacyjna
Wieża Obserwacyjna.png

Wieża Obserwacyjna

Lokalizacja
Frakcja
Przewodnik 
  • Nie

Nieznane jest przeznaczenie wieży obserwacyjnej przed incydentem w Czarnobylskiej Elektrowni Atomowej, istnieje natomiast prawdopodobieństwo, że została zbudowana później, już po 2006 roku i powstaniu Zony, kiedy Czyste Niebo, jako prawdopodobnie pierwsza frakcja w Zonie, przybyło na bagna i zbudowało ją, aby móc z niej obserwować okolicę, mowa głównie o mutantach oraz anomaliach. Wieża stoi do dziś, choć po ostatniej Wielkiej Emisji terytorium Wielkich Bagien nie jest dostępne.

S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo Edytuj

Jest to wysoka na jakieś dwadzieścia metrów wieża, zlokalizowana niedaleko Osady Rybackiej na Wielkich Bagnach.

Jest ona elementem Wojny Frakcji, walczą o nią Renegaci z członkami Czystego Nieba. Podczas ekspansji na Bagnach, zajęcie wieży jest jednym z zadań głównych, które bohater musi zrealizować, aby przybliżyć frakcję N.A. Liebiedewa do osiągnięcia dominacji w regionie.

Początkowo jest ona zajęta przez grupę Renegatów, uzbrojonych w Obrzyny oraz pistolety PMm. Oddział liczy 7 Renegatów i może w trakcie rozgrywki otrzymywać posiłki. Wieża ta stanowi wyborny puntk informacyjny, przy ładnej pogodzie można dostrzec wszystko dookoła, w promieniu nawet kilku kilometrów. Po zajęciu przez Czyste Niebo nie pełni żadnej ważnej roli[1].

Zadania Edytuj

  • Przejmij Obiekt
  • Obrona Obiektu

Schowki Edytuj

Najemnik Szrama może wykupić lub znaleźć informacje na temat ok. 20 schowków na terenie bagien. Zwierają one uzbrojenie, amunicje, dodatki do broni, prowiant, leki oraz artefakty. Rozsiane są po całych bagnach, najwięcej schowków znajduje się jednak w centrum Wielkich Bagien.

Przedmioty Edytuj

Broń i amunicja Edytuj

  • Obrzyn
  • Pistolet PMm Makarov
  • Amunicja 9x18mm oraz 9.18mm +P+
  • Amunicja 12x70 śrutowa, 12x76 kulowa oraz 12x76 strzałkowa

Środki medyczne Edytuj

  • Bandaże

Żywność Edytuj

  • Chleb
  • Kiełbasa
  • Wódka

Przypisy Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki