FANDOM

Wieża Strażnicza to miejsce w Dziczy, występujące w S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

Wieża Strażnicza
Wieża Strażnicza

Wieża Strażnicza w Dziczy

Gra
Lokalizacja
Typ lokacji
  • Budynek
Rozmiar
  • Mały
Frakcje
Postacie

Najemnicy Najemnicy:

Samotnicy Samotnicy:

Anomalie
Źródło

HistoriaEdytuj

Miejsce to w roku 2012 zostało zajęte przez Najemników, pod dowództwem Wilczarza. Najemnicy musieli zająć kilka kluczowych miejsc w Dziczy, w tym wieżę strażniczą, aby móc w pełni kontrolować tę lokację i zrealizować zlecenie zdobycia informacji, w posiadaniu których był Ekolog, Profesor Krugłow. Ostatecznie misja Najemników zakończyła się niepowodzeniem, a stalkerzy Wilczarza, którzy zostali oddelegowani do służby na wieży i w jej okolicach, zostali zlikwidowani przez Naznaczonego. Miejsce to nie pełniło już więcej żadnej ważnej roli w rozgrywce.

OpisEdytuj

Wieża znajduje się tuż za kryjówką Najemników, drogą na jej szczyt blokuje jednak anomalia Elektro. Na ostatnim poziomie wieży znajduje się jeden snajper Najemników. Miejsce to stanowi doskonały punkt snajperski oraz obserwacyjny, widać z niego najbliższą okolicę, można prowadzić bezpiczenie orecyzyjny ostrzał z dystansu. Sama wieża składa się z dwóch poziomów, na każdy prowadzi drabina. Budynek umiejscowiony jest nieopodal stacji kolejowej, za wieża znajdują się tory i kilka wagonów, znajduje się tam również kilka anomalii Elektro[1].

FrakcjeEdytuj

PostacieEdytuj

Najemnicy Najemnicy:

Samotnicy Samotnicy:

AnomalieEdytuj

PrzypisyEdytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Dzicz

Więcej z Fandomu

Losowa wiki