FANDOM

Anomalia Winorośl znajduje się w Prypeci, występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Anomalia Winorośl
Winorol

Anomalia Winorośl

Ogólna Charakterystyka
Gra
Typ anomalii
  • Chemiczna
Czynnik szkodliwy
  • Trujący gaz
Artefakty
Lokalizacja
Źródło

Ogólna CharakterystykaEdytuj

Anomalia ta ma charakterystyczny wygląd, jest to drzewo z długimi, rozciągniętymi gałęziami, które przyczepione są do dwóch przeciwległych apartamentowców. Po gałęziach przemieszcza się niewielki, zielony obłok gazu. Krater w ziemi, gdzie rośnie winorośl, pełen jest anomalii chemicznych, notuje się tam także wysoki poziom promieniowania. Anomalia ta generuje rzadkie i mało znane artefakty, warto więc zaryzykować ich zdobycie. W zasadzie to jako lokalizację tej anomalii należało by wskazać także wyższe partie północnego budynku, można się tam dostać wspinając się po gałęziach. Należy jednak uważać na lewitujący obłok gazu, który jest bardzo toksyczny, może poważnie uszkodzić kombinezon oraz doprowadzić do poważnego zatrucia. Dodatkowo w pobliżu anomalii swoją obecność zaznaczają liczne Zombie, Najemnicy, Samotnicy oraz siły Monolitu[1].

WystępowanieEdytuj

Znajduje się w północnej części Prypeci, rozciąga się pomiędzy dwoma apartamentowcami. na południe od portu rzecznego.

ArtefaktyEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Lista_anomalii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki