FANDOM

Miejsce znajdujące się w Zatonie, pojawia się w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Histira Edytuj

Dawniej, jeszcze przed katastrofą w 1986 roku, wioska ta pełniła rolę niewielkiego centrum rekreacyjnego. Zabudowa sugeruje również, że miejsce to pełniła rolę ośrodka wakacyjnego dla dzieci, po ewakuacji całego regionu, sama wioska na lata pozostała opuszczona i omijały ją ważne wydarzenia z Zony. Dopiero w 2012 roku wioska Izumrodnoje była przedmiotem jednego zadania, związanego z polowaniem na Chimerę.

Opis Edytuj

Dokładną lokalizację tego miejsca otrzymujemy od Stalkera imieniem Spartakus, o ile opowiemy się po stronie Stalkerów w rywalizacji pomiędzy nimi a Bandytami. Znajdują się tutaj trzy schowki oraz leże jednego z najgroźniejszych mutantów w Zonie - Chimery. W trybie freeplay przez tę lokacją mogą przechodzić Bandyci oraz Samotnicy, niektórzy będą patrolować teren dookoła, inni przysiądą sobie na ławkach.

Powiązane zadaniaEdytuj

Schowek Schowki Edytuj

Lokacja ta zawiera trzy schowki.

  1. Pod podłogą domu - Karabin TRs 301 wraz z 120 pociskami kalibru 5.56x45mm SS109.
  2. Południowo-Zachodni dom, pod stołeęm - Konserwy, chleb, kiełbasa, wódka.
  3. Pod deskami, dach sceny - Karabinek AKM-74/2.

  • W niektórych domach tekstury można zobaczyć tylko przy włączonej latarce, a z daleka przez lornetkę widać dobrze obrazy na ścianach.
  • Na domach można zobaczyć rysunki kota Leopolda z kreskówki o tej samej nazwie, lwa z kreskówki, a także kilka podobnych postaci. Te same zdjęcia można znaleźć w przedszkolu w Prypeci.
  • W rzeczywistości ośrodek rekreacyjny znajduje się obok stawu na północ od Czarnobyla i znacznie dalej na południe od Prypeci.

GaleriaEdytuj