FANDOM

Wosjkowi Stalkerzy to frakcja występująca w serii S.T.A.L.K.E.R.

Wojskowi Stalkerzy
Bulat Front

Wojskowy Stalker w kombinezonie Skat-9

Gra
Godło
  • WWG
Założyciel
Lider
Lokalizacja
Wrogowie
  • N/D
Przyjaciele
Neutralni
  • N/D
Źródło

CharakterystykaEdytuj

Przedstawicielami tej frakcji są najbardziej doświadczeni Stalkerzy lub członkowie Specnazu, wynajęci przez Służbę Bezpieczeństwa Ukrainy lub Ukraińskie Służby Specjalne, do wykonywania zadań specjalnych, infiltracji lub sabotażu. Wojskowi Stalkerzy są bardzo przydatnymi współpracownikami dla służb, nie tylko z uwagi na ogromne doświadczenie zdobyte w Zonie, ale także na bardzo wysokie umiejętności. Z reguły pracują w pojedynkę, rzadziej w zespołach liczących maksymalnie pięciu Stalkerów. Z uwagi na przeszłość związaną z armią, Stalkerzy tej frakcji są bardzo dobrze uzbrojeni, obejmuje to najlepszej jakości kombinezony, broń wysokiej jakości, pojazdy opancerzone BTR oraz śmigłowce bojowe Mi-24. To trudni przeciwnicy, spotykani jednak niezwykle rzadko w Zonie.

Obszar operacyjnyEdytuj

TerytoriaEdytuj

LokacjeEdytuj

Stosunek do innych frakcjiEdytuj

Jako że Wojskowi Stalkerzy są najemnymi żołnierzami, ich relacje z innymi grupami w Zonie zależą od zadania, które akurat wykonują, dlatego też niemożliwe jest wyróżnienie konkretnych relacji z innymi frakcjami. Wyjątek mogą stanowić Wojskowi oraz Specnaz, z uwagi na tego samego pracodawcę[1].

WyposażenieEdytuj

BrońEdytuj

KombinezonyEdytuj

  • Skat-9
  • Skat-9M

CiekawostkiEdytuj

  • Pierwsze nawiązania do tej frakcji pojawiają się w S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla.

PrzypisyEdytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Wojskowi
Główne Frakcje

Więcej z Fandomu

Losowa wiki