FANDOM

Wschodni Tunel to miejsce w Jupiterze, występujący w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Wschodni Tunel
Wschodni Tunel.png

Wejście do wschodniego Tunelu

Gra
Lokalizacja
Miejsca
Mutanty
Źródło

HistoriaEdytuj

W przeszłości tunel ten pełnił rolę jednego z wejść do Podziemi Jupitera. Dzięki niemu przez do wnętrza tunelu można było transportować także sprzęt i towary. Tunel okazał się być niezwykle przydatny przy pośpiesznej ewakuacji tego regionu po katastrofie w 1986 roku. Po zaplombowaniu tunelu i wtłoczenia do środka gazu, tunel ten stał się w zasadzie bezużyteczny, choć myśliwi odwiedzali go od czasu do czasu polując na mutanty, które się w nim ukrywały[1].

OpisEdytuj

Stary tunel kolejowy zlokalizowany na dalekim wschodzie Jupitera, nawet jeszcze dalej w tym kierunku niż Anomalia Bitumin, co powoduje, że jest to jedna z najdalej wysuniętych na wschód lokacji. Można do niego wejść przez drzwi umiejscowione we wschodniej ścianie, później po wejściu schodami na górę w oczy rzuci się sporych rozmiarów, zaciemniony hangar. Z miejscem tym wiąże się jedno zadanie zlecone przez Trapera, polegające na zabiciu niezidentyfikowanych mutantów. Okazały się nimi być dwa Burery. Po wykonaniu zadania lokacja ta nie pełni już żadnej istotnej roli w fabule.

MutantyEdytuj

Przypisy Edytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Lista_anomalii

Więcej z Fandomu

Losowa wiki