FANDOM

Anomalia Wulkan znajduje się w Prypeci, występuje w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Charakterystyka CharakterystykaEdytuj

Jest to anomalia termiczna, przypomina Spalacz, z tą różnicą, że ogniste kule w tym przypadku nie tylko się poruszają, lecz także zmieniają swój pułap. Niektóre są wprawdzie statyczne, ale zawsze część z nich przesuwa się w górę i w dół, będąc w ciągłym ruchu. Co ciekawe, wewnątrz anomalii nie ma zagrożenia związanego z wysokimi temperaturami, dzięki temu można przemieszczać się pomiędzy ognikami bez szwanku, pod warunkiem nie wykonywania zbyt szybkich i gwałtownych ruchów. W przypadku zranienia anomalia wyrządza spore szkody natury termicznej[1], raniąc ofiarę i uszkadzając kombinezon.

WystępowanieEdytuj

ZP Zew PrypeciEdytuj

  • Anomalia znajduje się w zachodniej części Prypeci, na starym, zdewastowanym boisku do koszykówki. W rejonie niekiedy można spotkać Zombie, albo przedstawicieli różnych frakcji, np. Najemników lub Samotników.

  • Czasami w pobliżu tej anomalii można napotkać grupę Zombie lub Ślepych Psów.
  • Anomalia ta, podobnie jak Winorośl nie pojawia się w PDA, w niekórych wersjach gry.
  • Ogniste kule, które wylatują z anomalii nie czynią żadnych szkód.

PrzypisyEdytuj

  1. http://pl.stalker.wikia.com/wiki/Lista_anomalii