FANDOM

Pojazdy : Edytuj

Poj mos.jpg

Wycięte z gry, Stalker poruszający się samochodem

Ostatecznie Pojazdy nie zostały dodane do gry. Zepsuło by to klimat stalkera, zresztą nasze poprawne myślenie kieruje nas do wniosku, że Zona nie nadaje się do użytku przez jakiekolwiek środki transportu, ze względu na anomalie, oraz nierówności.

Rzecz Jasna, że w S.T.A.L.K.E.R pojazdy istnieją, jednak nie nadające się do użytku. Pojazdy pojawiają się w różnych modyfikacjach jak np. Władca Zony.

Pod koniec Zewu Prypeci dowiadujemy się, że dwóch znanych nam stalkerów, Kardan oraz Azot planuje budowę pojazdu zdolnego do działania w Zonie.

Lokacje : Edytuj

  • Laboratorium x10
  • Stare wysypisko
  • Stary kordon
  • DarkScape
  • Martwe Miasto
  • Milrad
  • Deadmil
  • Bagna

Mutanty : Edytuj

Burer i Chimera Edytuj

Twórcy nie wprowadzili ich do Cienia Czarnobyla ani Czystego Nieba.Stwierdzono jednak że w Zewie Prypeci warto dodać nowe stworzenia, więc wklejono Burera i Chimerę dopiero w ostatniej części Stalkera.
Chimera.jpg

Chimera

Burer.jpg

Burer

Edytuj

Edytuj

Złamiec (Izlom)Edytuj

Przypomina starca o nienaturalnie długiej prawej ręce. Twórcy zapowiadali że będzie można dać mu jedzenie przez co stanie się naszym “przyjacielem” a nawet udzieli kilku interesujących informacji.

41361-5-1302571904.jpg

Izlom

Kot Edytuj

Mutant o działaniu podobnym do psa lub nibypsa. Od zwykłego kota domowego różni się brązowo-czerwoną skórą, oraz dużą naroślą w okolicach pyska. Polują w stadach. Możemy je znaleźć grając na modach np. w modzie Misery (Stalker Zew Prypeci).

Kot.jpg

Kot

Tark Edytuj

Koń na bardzo cieńkich nogach. Wygląda na dość agresywnego i wymagającego przeciwnika. Niestety nie ma o nim żadnych informacji. Prawdopodobnie model tego mutanta nigdy nie powstał. Przegrał on w “konkursie na mutanta” – zorganizowanego przez GSC w 2003 roku – ze Snorkiem. 

Tark-0.jpg

Tark nad ciałem człowieka

Karzeł Edytuj

Starsza wersja Burera. Potrafił tworzyć pułapki na stalkerów, miał bardzo silne ręcę, którymi rozrywał ofiarę. Posiadał zdolność telekinezy.

Karlik3.jpg

Karzeł

Zombie Edytuj

Z Cienia Czarnobyla został również wycięty poczciwy zombie. Nie wyróżniał się niczym niezwykłym od innych zombie. Trzeba było również pamiętać o tym by je dobijać bo wstawały po postrzeleniu. Istniała też wersja zwana Duch, różniła się od normalnej tym, że była na wpół przezroczysta

277px-Stalkersoczombie.png

Szczur Edytuj

Wyglądał on jak zwyczajny szczur posiadał tylko plamę krwi na grzbiecie.

Stalkersocevilrat1.png

Frakcje :Edytuj

W początkowej fazie gry istniały frakcje, które jak wiadomo finalnie zostały usunięte. Te frakcje to :

GrzechEdytuj

Według opisu po zabiciu przeciwnika mieli zakładać jego pancerz na znak męstwa.Ich liderem był znany z Magazynów Kruk a swoją siedzibę mieli mieć w Dolinie Mroku i byli wrogo nastawieni do każdej innej frakcji.Posiadali trzy rodzaje pancerzy :

Biały płaszcz - nie wyróżniał się niczym od normalnego oprócz koloru czasem zamist białego był standardowy.

Czarny świt - kombinezon Wschód Słońca tyle, że czarny i z białym krzyżem na piersi.

Półmrok - wiadomo o nim tyle, że chronił większą część ciała i był zrobiony na pdostawie tego samego kombinezonu co poprzedni.

KopaczeEdytuj

Dowódca frakcji miał być Kret znany z Agropromu. Ich celem było odnajdywanie katakumb, podziemi etc. i rozkopywanie ich z nadzieją na wzbogacenie się. Pozostałości tej frakcji można znaleźć w Czystym Niebie.Ich jedynym wrogiem byli Bandyci.

Dzień SąduEdytuj

Podobno przywódcę tej frakcji zabił Duch, a jej nowym szefem miał zostać Gandzia barman Wolności. Wiadomo o nich tyle, że badali Zonę i prawdopodobnie prowadzili hodowlę zmutowanej konopii.Mieli oni mieć siedzbę na Bagnach.Nie posiadali oni wrogów choć są plotki na temat tego że nie wszyscy stalkerzy za nimi przepadali.

Mroczni stalkerzyEdytuj

W plikach gry istnieje model zwany "dark_stalker". Miała być on złożona z ludzi, którzy przeżyli drugi wybuch w Czarnobylu. Większość z tych ludzi nie przeżyła z powodu nieznanych chorób a reszta została oszpecona.Stali się oni pół mutantami i pół ludźmi, nie byli atakowani przez mutanty i z niewiadomych przyczyn nie mogli opuścić Zony.Znali wiele tajemnic ale żadnej z nich nie chcieli wyjawnić.Ich przywódca była "żywa" legenda Czarny Stalker tak naprawdę był on nieumarłym o ksywce Red. Podobno przywódcą miał też być Kruk.Czcili oni Czarną Pijawkę, która żyła w Rostoku przed nadejściem Powinności. Mroczni nie byli wrogo nastawieni ale często łapali stalkera i przyprowadzali go do Rostoku by nakarmić Pijawkę ale jeśli ten przeszedł przez niego i przeżył puszczali go albo proponowali dołączenie. Po pojawieniu się Powinności Mroczni zostali wypędzeni a Pijawka zabita. Z niewiadomych przyczyn nienawidzą Monolitu.

Czarne ŻmijeEdytuj

Gang bandytów miał on napadać rannych albo zmęczonych stalkerów, czyli tych którzy by z nimi nie walczyli.Ich nazwa pochodziła od płaszczy, które były "śliskie" z wyglądu.

PoszukiwaczeEdytuj

Grupa stalkerów-ekologów. Wiadomo o nich tyle, że ich celem było dostanie się do Monolitu i zebraniu jak najwięcej się da informacji o nim. Często w ich szeregach spotykane były kobiety.Wiadomo o nich jeszcze było, że siedzibę posiadali w Jelicie Zony (wycięta lokacja) i byli dobrze wyposażeni.

ŹRÓDŁO : Edytuj

http://stalker.pl/mutanty-cien-czarnobyla/

Broń : Edytuj

PKM, Dragunow z drewnianymi okładzinami, Wintar BC, trzy nowe rodzaje AKz czego jedna z pełną kolbą, IL z szarymi okładzinami,AKSU z drewnianymi okładzinami, Wyrzutnia rakiet (Strela-3), RPK, dwa rodzaje długich dubeltówek,GM-94, zmieniony z wyglądu FN2005 i MP5, P90, APS,GSH-18 kilka rodzajów amunicji i dwa nowe rodzaje granatów, dwa rodzaje min i wiele ulepszonych broni takich jak SWD ze zwiększonym zasięgiem

600px-Stalkersocoldweaponicons.png

Kombinezony :Edytuj

W grze pojawić się miał kombinezon znany z The Fraction War, ale nie miał być używany przez najemników tylko Ekologów.

600px-Stalkersocoldecologist.png

Istniała też inna wersja egzoszkieletu, mianowicie wyglądał on zupełnie inaczej od tego znanego dziś. Wczesne jego wersje wyglądały jak hydraulika nałożona na kombinezon.

60px-Stalkersocandy assault.png

W plikach gry jest też model kombinezonu wojskowego 

240px-Stalkersocmilitaryarmor.png

Przedmioty :Edytuj

Jednym ze  zmienionych przedmiotów w grze jest napój, nazywał się on "Non-stop". Pozostałe to radio, latarka, gitara (radio i gitarę da się znaleźć w jednym miejscu)

Stalkersocunusedenergydrink.png

Postaci :Edytuj

Jedną ze zmienionych postaci był sam Sidorowicz, który miał mieć trochę mniej lat i blond włosy i nosić białą koszulkę. 

Stalkersocoldtraderart.jpg

Inną postacią miał być niejaki Jefrey. Wiadomo o nim tyle, że należał prawdopodbnie do Wolności.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki