FANDOM

Zakład Utylizacji Odpadów zlokalizowany jest w Zatonie, pojawia się wyłącznie w S.T.A.L.K.E.R.: Zew Prypeci.

Opis Edytuj

Zakład Utylizacji Odpadów
w
Waste Processing Station
Lokalizacja
  • Zaton
Frakcja
Przywódca

Ośrodek zajmowany jest przez niewielką lecz dobrze zorganizowaną grupę Najemników, pod dowództwem Ridge'a oraz Hook'a. Obu można rozpoznać po Egzoszkieletach, w które są wyposażeni. Najemnicy nie lubią gości ani świadków swojej działalności więc likwidują każdego Stalkera jaki zbliży się do ich siedziby. Zawsze jednak najpierw ostrzegają oni intruzów zanim podejmą działania ofensywne. Grupa składa się także z kilku zwykłych żołnierzy, którzy patrolują cały teren Zakładu. Budynek może służyć jako schronienie przed emisjami, z uwagi na swoją potężną konstrukcję.

Historia Edytuj

Przed ewakuacją całego regionu przez wypadek w 1986 roku, w Zakładzie Utylizacji Odpadów pracowali inżynierowie i wykwalifikowany personel, wszyscy byli mieszkańcami miasta lub jego okolic. Po katastrofie miejsce pozostawało opuszczone, wraz z całym sprzętem oraz dokumentacją jaka tam pozostała. Po powstaniu Zony i otwarciu drogi do Centrum, Zakład został zajęty przez najemnych żołnierzy, którzy wykonują polecenia zlecane z zewnątrz.

Ciekawostki Edytuj

  • Jeśli bohater dostanie ostrzeżenie gra sama dokonuje autozapisu stanu gry.
  • PDA dowódców Najemników dowodzą, że czekają oni na dostawę broni.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki